Costul transportului
 
- transportul este gratuit prin Easybox si Sameday Standard la comenzi ce depășesc 225 lei
- în cazul in care comandă dumneavoastră este mai mică de 225 lei, se percepe o taxă de 17 lei pentru transportul standard la curier sau de 11 lei pentru Easybox, indiferent de greutatea coletului dumneavoastră. 
- produsele si serviciile oferite pe site sunt disponibile la nivel național. 

Firma de transport (de curierat)

- transportul se realizează prin serviciul de curierat rapid al firmei SameDay Curier
- marfa va fi livrată la dvs. de un agent SameDay din judeţul dvs.
- Sameday este responsabil pentru predarea intactă a coletelor sau al paletului trimis de noi. în cazul în care constataţi lipsuri sau/şi surplusuri în conţinutul mărfii, vă rugăm să ne contactaţi pentru rezolvarea situaţiei.
- pentru statusul livrarii coletului, accesati www.sameday.ro pentru a urmări progresul si locația comenzii dvs. cu ajutorul codului de expediţie (awb).
 
Termenul de livrare
 
Comenzile preluate sunt procesate si livrate in 24-48 ore de la prasarea comenzii pe site, exceptand weekendul
 
Plata mărfii

-preţul produselor afişat pe site este în lei (ron), si includ TVA; fiind de asemenea si prețul final.
-dacă la confirmarea comenzii se stabileşte un cost al transportului, aceasta va fi prezent pe factura emisă.
-contravaloarea mărfii se poate efectua la curier prin numerar sau prin plată online cu cardul direct pe site, fiind acceptate următoarele carduri : Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro. Plățile sunt procesate prin Netopia Payments, www.mobilpay.ro. În cazul în care se obtează pentru plata numerar la curier, agentul va emite o chitanţă, pe care o veţi putea ataşa facturii emise de noi.
-Set Up Selling Srl nu este responsabilă de eventualele întârzieri datorate transportatorului. în procesul de livrare, clientul este responsabil de datele de livrare si de contact menționate să fie corecte
-Set Up Selling Srl nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afișate; în cazul în care un produs nu mai este disponibil, www.casutacusanatate.ro va contacta și informa clientul asupra situației.

PROCEDURA DE RETUR

1. Contacteaza-ne

Pentru a initia procesul de retur, te rugam sa ne contactezi telefonic la  +40767691138 sau prin e-mail la contact@casutacusanatate.ro . Programul departamentului nostru de Serviciu Clienti este de luni pana vineri, intre orele 09:00 si 17:00.

2. Solicita returul

Completeaza formularul de retur din contul de client, in sectiunea ➥ Contul meu (https://casutacusanatate.ro/contul-meu), ➥ Istoric comenzi (https://casutacusanatate.ro/istoric-comenzi), ➥ Detalii comanda, selectare produs dorit, completare motiv returnare, apoi Solicita returnare.

3. Ambaleaza produsele

Impacheteaza cu grija articolele si asigura-te ca acestea stau cat mai fix in cutie, astfel incat sa nu cada din colet sau sa fie deteriorate pe parcursul transportului inapoi catre noi. Produsele trebuie returnate in starea in care au fost livrate, in ambalajul lor individual, si trebuie sa nu fie deteriorate, modificate, testate, recipiente desfacute sau folosite. Nu uita sa incluzi formularul de retur.

4. Preda coletul curierului

Echipa noastra se va ocupa de toate demersurile astfel incat curierul sa vina la adresa ta pentru a prelua si returna coletul inapoi catre depozitul nostru. La momentul ridicarii coletului nu ti se va solicita sa achiti nimic, deoarece costul returului va fi dedus din suma finala care iti va fi rambursata. Nu iti vom opri niciun cost pentru procesarea returului daca motivul pentru care returnezi produsele este legat de o livrare incompleta, incorecta sau daca ai primit produse defecte.

In cazul produselor care au beneficiat de transport gratuit, la retur se va retine si costul transportului initial (tur).

Retururile se vor transmite catre urmatoarea adresa:

Valea Voievozilor, Str Furtunesti, Nr, 68, Judetul Dambovita

Indiferent de metoda de returnare a produselor, te rugam sa pastrezi dovada livrarii (spre exemplu chitanta de la curier), astfel incat sa poti demonstra ca ai returnat produsele in cazul putin probabil in care nu primim bunurile returnate.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 5 de zile de la acceptarea returului.

 5. Perioada retur

Poti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la intrare in posesie a coletului. Modalitatea de plata este prin transfer bancar in contul bancar al clientului.

ARTICOLE DETERIORATE

In momentul in care primesti coletul, te rugam sa inspectezi cutia pentru eventuale deteriorari care s-au produs in timpul expedierii. Este normal ca aceasta cutie de expediere sa prezinte cateva urme de uzura insa, in cazul in care au survenit deteriorari ale produselor, te rugam sa pastrezi cutia, materialele de ambalare si articolele din interior si sa ne contactezi cat mai curand posibil la  0767691138 (de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:00) sau prin e-mail la contact@casutacusanatate.ro.